W wyniku analizy powstały dwa zestawienia:
- Najaktywniejsze promocyjnie marki
- TOP25 najbardziej popularnych promocji
Co ciekawe – wśród najbardziej popularnych promocji on-line znalazły się też mniej popularne marki. Internet daje im szansę na rywalizację o uwagę klienta z markami o ugruntowanej pozycji. Niektóre z marek pozycjonowanych jako premium także znalazły się w zestawieniu najbardziej aktywnych promocyjnie. Ich klienci najwyraźniej oczekują częstej interakcji z marką.
Zobacz również
Wśród popularnych promocji pojawiają się dość często akcje oparte o content (gazetka promocyjna, magazyn).
Analizę przygotowano w oparciu o dane z serwisu Kizzu.pl. Serwis ten agreguje promocje i oferty z galerii handlowych. Pełne wyniki znaleźć można w opublikowanej prezentacji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce