2020 rok niewątpliwie dał się wszystkim we znaki z uwagi na panującą pandemię koronawirusa. Kilka dni temu na szczęście pożegnaliśmy te ciężkie dwanaście miesięcy z nadzieją, że nowy rok będzie zgoła inny, żeby nie powiedzieć – lepszy.
Aby raz na zawsze pożegnać 2020 rok, brazylijski oddział Burger Kinga postanowił sprawdzić, jakim burgerem mógłby on być. Najpierw jednak marka stworzyła ankietę, w której użytkownicy z całego świata zostali poproszeni o wskazanie najmniej lubianych przez nich produktów, a także tych, z którymi kojarzył się im 2020 rok. Wynik możecie zobaczyć w poniższym spocie.
Zobacz również
W ten sposób burger o smaku 2020 roku składa się z m.in. z makaronu, rodzynek, sardynek, kurzych łapek, czy też żelatyny Tutti-Frutti. No cóż, brzmi jak mieszanka wybuchowa. I patrząc po reakcjach klientów, którzy mieli niemiłą okazję skosztować kanapki – smakuje okropnie.
PS
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W sierpniu 2020 roku brazylijski oddział Burger Kinga ruszył z kampanią, w której zaprezentował nietypowe sytuacje, jakie mają miejsce w godzinach nocnych w lokalach marki. W ten sposób sieć fast foodowa reklamowała swoją usługę dostaw do domu po północy.