Cieśluk dołączył do Artegence w pierwszej połowie czerwca. Przez ostatnie trzy lata pracował w agencji Kalicińscy.com na stanowisku group account director, a poprzednie sześć lat w PZL, jako account manager.
– Jakub to doświadczony manager, mający na koncie pracę dla najbardziej wymagających marek. Ma jasno określone cele, plan i wizję działu Client Service. Jestem pewien, że to idealna osoba na to stanowisko – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jakub Cieśluk pracował m.in. dla takich klientów jak IKEA, Alior Bank, SKODA, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen czy Bliska.
Ukończył zarządzanie i marketing oraz psychologię organizacji pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]