Cieśluk dołączył do Artegence w pierwszej połowie czerwca. Przez ostatnie trzy lata pracował w agencji Kalicińscy.com na stanowisku group account director, a poprzednie sześć lat w PZL, jako account manager.
– Jakub to doświadczony manager, mający na koncie pracę dla najbardziej wymagających marek. Ma jasno określone cele, plan i wizję działu Client Service. Jestem pewien, że to idealna osoba na to stanowisko – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes Artegence.
Zobacz również
Jakub Cieśluk pracował m.in. dla takich klientów jak IKEA, Alior Bank, SKODA, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen czy Bliska.
Ukończył zarządzanie i marketing oraz psychologię organizacji pracy na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach