Hejt w internecie to problem, który zdaje się tylko przybierać na sile. Dotyka on zarówno „zwykłych” ludzi, jak i celebrytów, aktorów, czy też sportowców.
Teraz na temat hejtu, jaki nieustannie towarzyszył ich bogatym karierom piłkarskim, opowiedzieli Jakub Wawrzyniak i Sławomir Peszko. Piłkarze wystąpili z nowym cyklu marki SuperBet na YouTubie, zatytułowanym #BezMasek.
Zobacz również
W wideo byli reprezentanci Polski poruszyli wiele interesujących wątków, w tym m.in.: typowych wyzwisk, jakich doświadczyli (nieudacznik, pajac, śmieć, narkoman, koksiarz), bulwersujących reakcji trybun (m.in. „wy…aj z Polski” „alkoholiku chodź się napij”), a także wpływu hejtu na ich rodziny i otoczenie. Co więcej, w rozmowie piłkarze rzucili trochę nowego światła na dość powszechnie znane historie i skandale z przeszłości, takie jak afera dopingowa, izba wytrzeźwień, stracone sukcesy w piłce klubowej i reprezentacyjnej.
PS
„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka” – to tylko przykłady nagannych wypowiedzi osób publicznych, które często możemy usłyszeć w mediach. W związku z tym Wirtualna Polska zainicjowała kampanię, za pomocą której chciała walczyć z mową nienawiści w przestrzeni publicznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizacja STOMP Out Bullying, walcząca z wszechobecnym hejtem i znęcaniem się wśród nastolatków, stworzyła internetowe narzędzie z wykorzystaniem AI, które pokazuje, jak wszelkie negatywne słowa czy przykre czyny wpływają na mózg nastolatka.