Do stworzenia „Emmy” Organizacja STOMP Out Bullying nawiązała współpracę z doktorem Jeffem Gardere, ekspertem w dziedzinie zdrowia psychicznego oraz profesorem medycyny behawioralnej w Kolegium Medycyny Osteopatycznej Touro w Nowym Jorku. Opracowane przez nich narzędzie edukacyjne przetwarza tysiące postów w mediach społecznościowych, które są przejawem hejtu i za pomocą AI pokazuje, jak przykre słowa wpływają na zdrowie psychiczne nastolatka.
Narzędzie „Emma” ma być wykorzystywane głównie przez nauczycieli oraz rodziców, których celem będzie zademonstrowanie młodym osobom, jak szkodliwy może być hejt, nawet ten nieumyślny.
Zobacz również
PS
„Sexy tyłek”, „Fajny biust”, „Gorąca laska” – niektórzy myślą, że są to komplementy, które chcą słyszeć kobiety. Kampania „To nie komplement!” ma na celu pokazanie, że takie „pseudokomplementy” nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
We wrześniu 2018 roku wystartowała nowa kampania społeczna Love Over Hate! Jej celem jest zachęcenie Polaków do walki z hejtem poprzez okazywanie sobie pozytywnych emocji, wzajemnego zrozumienia i akceptacji. Ambasadorką akcji została Kasia Warnke.
PS3
Portale Facebook i Instagram postanowiły stawić czoła wszechobecnemu hejtowi, w związku z czym wprowadzony został zakaz pochwały, wsparcia i reprezentacji białego nacjonalizmu i separatyzmu na obu platformach.