Zarząd Grupy CCC podjął decyzję o powołaniu Komitetu Strategii i Rozwoju – ciała doradczego dla Zarządu, którego celem jest stworzenie zaplecza eksperckiego służącego wypracowaniu zmodyfikowanej strategii, wspieraniu tworzenia koncepcji biznesowych oraz przygotowania we współpracy z Zarządem kierunków międzynarodowego rozwoju Grupy CCC.
– Jestem przekonany, że wsparcie najlepszych ekspertów na świecie, z wieloletnim doświadczeniem oraz sukcesami w budowaniu innowacyjnych koncepcji biznesowych, pozwoli nam działać jeszcze skuteczniej. Naszym celem jest szybkie dostosowywanie strategii biznesowej do bieżących trendów i zmieniającego się otoczenia biznesowego, co przełoży się na dalszy dynamiczny rozwój – powiedział Dariusz Miłek, Prezes Zarządu Grupy CCC.
Zobacz również
Stanowisko Przewodniczącego Komitetu Strategii i Rozwoju objął Jamie Salter, który wnosi bogate doświadczenie z pracy w Authentic Brands Group (Authentic) oraz swój trzydziestoletni dorobek w realizacji strategicznych i dochodowych inwestycji w sektorach sportu, mody, mediów i rozrywki.
– Jestem zaszczycony zaproszeniem do objęcia stanowiska Przewodniczącego Komitetu Strategii i Rozwoju przy Zarządzie Grupy CCC, który wspierać będzie dalszy rozwój Grupy, jako niekwestionowanego lidera rynku obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, o wysokiej renomie i silnym zaufaniu wśród inwestorów. CCC to kluczowy dla nas partner w realizacji strategii ekspansji w Europie, cieszę się, że wspólnie zbudowaliśmy solidną podstawę dla dalszego rozwoju – powiedział Jamie Salter, Prezes Authentic Brands Group.
Jamie Salter to założyciel, Przewodniczący oraz Prezes Authentic Brands Group – spółki założonej w 2010 roku, którą na przestrzeni dziesięcioleci rozwinął do pozycji największej na świecie firmy zajmującej się licencjonowaniem sportu i rozrywki. Obecnie spółka jest właścicielem ponad 50 kultowych i znanych marek, które generują rocznie blisko 30 miliardów dolarów sprzedaży detalicznej globalnie i są obecne w ponad 150 krajach. Jamie Salter jest współzałożycielem firmy Ride, Inc., którą rozwinął do pozycji drugiego co do wielkości dystrybutora snowboardów na świecie, wprowadzając ją na giełdę zaledwie dwa lata po jej utworzeniu. Współzałożył również Hilco Consumer Capital, firmę private equity inwestującą w detalistów, hurtowników i producentów produktów konsumenckich. Jamie Salter jest aktywnym członkiem zarządów Mount Sinai Toronto oraz Muhammad Ali Center, a także angażuje się w liczne projekty charytatywne i inicjatywy inwestycyjne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing