Pierwsza realizacja agencji to najnowsza odsłona She Moves Us marki Puma – kampania #BezPorównania, w której udział wzięły Manuela Gretkowska i Ofelia.
Pomysły to nazwa i jednocześnie propozycja. Chcemy pracować dla klientów, którzy czują się nieusatysfakcjonowani obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów. My chcemy jak najmniej akcentować tak zwany proces i jak najszybciej dochodzić do tego, czym tak naprawdę powinny zajmować się agencje: prezentowaniem rozwiązań w formie gotowych do realizacji, nośnych konceptów i egzekucji –wyjaśnia Jan Mirosław.
Zobacz również
Według Inez Kujdy, filozofia firmy odpowiada temu, czego potrzebują dzisiejsze marki.
Wiemy, że podczas prezentacji klienci przebierają nogami podczas przydługich wstępów i chcą usłyszeć jedno: pomysły. Bo nie założenia biorą udział w walce o oczy, umysły i serca odbiorców – lecz idee opowiedziane w oryginalny i angażujący sposób – mówi Inez Kujda.
Partnerzy podkreślają, że start projektu wiąże się z przewartościowaniami, jakich branża była świadkiem w ostatnim czasie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ostatnie lata dowiodły, że kreatywność nie potrzebuje wielkich struktur i wszystko polega na kapitale ludzkim. Kreacja reklamowa, czy szerzej – komunikacja – to dziś efekt pracy małych zespołów, złożonych z ludzi, którzy coś potrafią – komentuje Mirosław.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według Kujdy, skala przestała mieć znaczenie:
Wierzymy, że biorąc nasze doświadczenie zdobyte przy największych produkcjach, jesteśmy w stanie przenieść je na dowolny grunt i zaproponować produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. A jednocześnie chcemy ten produkt tworzyć w bardziej kameralnych, sprzyjających warunkach, także markom, którym rynek nie miał do tej pory nic do zaproponowania. Naszym zdaniem to sytuacja typu win/win. Pierwszeństwo kreacji w naszym wydaniu nie oznacza odjechania w abstrakcyjne myślenie. Przeciwnie, czujemy że tylko rozmawiając o pomysłach, rozmawia się o konkretach. Naszą misją jest przekuwanie założeń w propozycje. W pomysły – podsumowuje.
Inez Kujda do lutego była senior copywriterką w DDB Warszawa. Wśród jej głośnych prac znajdują się kampanie dla fundacji Rak’n Roll: #CośDoNichMam oraz niedawna z syrenką warszawską, jak również takie kampanie dla McDonald’s, jak #NajbardziejEkipowyKlipEver z Dawidem Kwiatkowskim czy rekordowe na tik toku #wszyscyzakladamymaski. Ma na koncie wiele nagród KTR, Facebook Awards, Effie, Mixx i Innovation.
Jan Mirosław to były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald’s. W tym czasie marka dwa razy z rzędu zdobyła tytuł Klienta Roku na Effie Awards. Kampanie współtworzone przez niego tylko w ostatnich 3 latach zdobyły kilkanaście nagród KTR. Mirosław jest twórcą kampanii „Mata przejmuje Maka” oraz platform komunikacji Drwala i Maestro. Ma na koncie również nagrody Golden Drum i Epica.