Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative

Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz&Friends Warszawa, realizując działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.
O autorze
1 min czytania 2018-02-27

Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku. Przez ostatni rok był związany z Scholz&Friends Warszawa na stanowisku Senior Art Director. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, współpracując z agencjami, takimi jak: Isobar Polska, Leo Burnett Warszawa czy Communication Unlimited (obecnie CU). Tworzył i realizował kampanie reklamowe m.in. dla Accor, Amway, L&M, Marlboro, Suzuki Motor Poland, Unilever Polska.

Mirek Kulisz ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w kreatywnym copywritingu, storytellingu i scenariopisarstwie. Ostatnio jako Senior Copywriter pracował w Scholz&Friends Warszawa. Wcześniej był związany m.in. z Ogilvy&Mather Poland, Red8 Advertising czy Euro RSCG (obecnie Havas Media Group Poland). Tworzył i realizował koncepty kreatywne dla marek, takich jak: APAP, BZ WBK, Canal+, Gripex, Harnaś, Peugeot czy Żywiec. Jest współautorem konceptu kreatywnego „Chce się Ż” (Żywiec) oraz twórcą claimu „Chce się Ż”. Do największych kampanii, które współtworzył należą również m.in. „Najlepsza nagroda po robocie” (Harnaś) – nagrodzona złotem w konkursie Effie Awards w kategorii „Long term marketing excellence” oraz „Dla niepokonanych” (Ibuprom). Pracował też przy kampanii Banku Zachodniego WBK z udziałem Kevina Spacey’ego.

W Walk mocno stawiają na kreację. Poczułem to od razu. To nie jest jedna z tych agencji, które ograniczają się do uśmiechania i wykonywania poleceń klienta. Im naprawdę chcę się robić rzeczy ponadprzeciętne – skomentował swoją decyzję Mirek Kulisz. – Dla mnie kluczowa była rozmowa z Mariuszem Piturą i Tomkiem Dembińskim. Przekonały mnie ich entuzjazm i poczucie humoru – dodał Łukasz Jankowski.

W Walk Creative Jankowski i Kulisz odpowiadają za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, realizującego działania dla Vision Express oraz tworzenie konceptów kreatywnych dla potencjalnych klientów grupy marketingowej Walk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj