Jeremy Sochan dołącza do gwiazd FoodCare! Koszykarz NBA ambasadorem polskiej marki 4MOVE

Grupa FoodCare podpisała kontrakt ambasadorski z Jeremym Sochanem. Koszykarz stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Nowy ambasador dołącza do grupy kilkunastu gwiazd sportu, z którymi do tej pory współpracował FoodCare.
O autorze
1 min czytania 2023-08-30

Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund. Co ciekawe, twarzą 4MOVE był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat. 

– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare, który sam jest zapalonym miłośnikiem sportu i inicjatorem sportowego zaangażowania firmy. 

– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4MOVE gwarantuje wysoką jakość.  Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan

Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE.  Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Szczegóły kampanii są jeszcze objęte tajemnicą, ale firma zapewnia, że ma bardzo innowacyjny i ciekawy pomysł na wykorzystanie wizerunku Jeremiego Sochana. Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to „Now it’s your move”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty 4MOVE sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

PS Najbardziej śmiała współpraca w historii OSHEE? Na rynek wchodzą napoje OSHEE x Mata

OSHEE to marka, która posiadając sportowe DNA, jednocześnie stała się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Inspirując się działalnością ikon popkultury, wydarzeń ze świata mody i lifestyle’u OSHEE postanowiło nawiązać współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się