Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund. Co ciekawe, twarzą 4MOVE był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat.
– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare, który sam jest zapalonym miłośnikiem sportu i inicjatorem sportowego zaangażowania firmy.
Zobacz również
– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4MOVE gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan.
Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Szczegóły kampanii są jeszcze objęte tajemnicą, ale firma zapewnia, że ma bardzo innowacyjny i ciekawy pomysł na wykorzystanie wizerunku Jeremiego Sochana. Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to „Now it’s your move”.
Produkty 4MOVE sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS Najbardziej śmiała współpraca w historii OSHEE? Na rynek wchodzą napoje OSHEE x Mata
OSHEE to marka, która posiadając sportowe DNA, jednocześnie stała się częścią stylu życia osób aktywnych i twórczych. Inspirując się działalnością ikon popkultury, wydarzeń ze świata mody i lifestyle’u OSHEE postanowiło nawiązać współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing