Jeronimo Martins (Hebe) i Eurocash (Delikatesy Centrum) z wyróżnieniami w Marigold Awards

Dwa polskie projekty - Gra Hebe 2022 oraz kampanie gazetkowe Delikatesów Centrum otrzymały wyróżnienia w międzynarodowym konkursie na najlepsze rozwiązania marketing automation - Marigold #buzz, organizowanym przez firmę Marigold.
O autorze
1 min czytania 2023-11-07

Projekty realizowane były we współpracy z Laurens Coster, z którą marki dzielą nagrody.

Marigold Awards to nagrody wyróżniające marki i kampanie, które w szczególny sposób wykorzystały rozwiązania Marketing Automation i potencjał marketingowy płynący z danych. Jeronimo Martins zostało wyróżnione w kategorii The Multichannel Magician, a Eurocash w kategorii The Martech Innovator. Marigold Engage (wcześniej znane pod nazwą Selligent Marketing Cloud) to narzędzie do automatyzacji i personalizacji marketingu, a Laurens Coster to jedyny partner firmy w Polsce, współpracujący z nią od 2015 roku. 

Marketing oparty na danych skrywa przed markami jeszcze wiele tajemnic – łatwość w automatyzacji procesów może być złudna, a efektywna komunikacja opiera się na dokładnych wyliczeniach i skutecznym czerpaniu informacji z danych – a co za tym idzie  dojrzałej segmentacji i opracowaniu planów kampanii dostosowanych do poszczególnych klientów. Marigold Engage to narzędzie, które od lat wdrażamy i pomagamy zrozumieć. Bardzo mnie cieszy, że dwa polskie projekty zdobyły wyróżnienia w tegorocznym konkursie, w którym pojawiły się projekty z całej Europy. Są one efektem współpracy naszego zespołu z zespołami klientów i odblokowania pełnego potencjału Marigold Engage – komentuje Jan Biłyk, CEO Laurens Coster. 

Laurens Coster od ponad 12 lat wspiera marki w uwalnianiu potencjału leżącego w danych i zamienia je w wiedzę. Wśród klientów firmy są takie marki jak: Hebe, Kompania Piwowarska, British American Tobacco, Sinsay czy RTV Euro AGD. Laurens Coster pomaga firmom w zakresie zarządzania lojalnością, gromadzenia i przetwarzania danych, a także analityki i marketing automation. Jest partnerem na wszystkich etapach pracy z danymi – od ich zbierania i porządkowania, poprzez audyt i analizę, aż do wykorzystania wiedzy w nich zawartej do budowania głębszych relacji z konsumentami. Laurens Coster jest oficjalnym partnerem Marigold, Tealium, Amplitude i Google Cloud.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj