Z agencją związana od 4 lat, specjalizuje się w obszarach social media, content marketing, performance marketing i KOL’s relations. Ma doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii komunikacji produktowej – zwłaszcza dla branż kosmetycznej, technologicznej, w tym NFT / metaverse. Z zespołem oLIVE media tworzyła m.in. globalną strategię dla 13 rynków IPF Group (właściciel Provident Polska), odpowiadała za digitalową kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej, promującą turystykę w duchu slow na rynku austriackim i szwajcarskim i kampanię Komisji Europejskiej.
Z branżą social media jest związana od 2015 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży content marketingowej jako twórca treści, fotograf. Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim, uczestniczyła w programie partnerskim na Soongsil University w Seulu, gdzie dodatkowo szkoliła się w zakresie kultury i języka koreańskiego.
Zobacz również
Jak wyjaśnia oLIVE media, rozbudowanie zespołu zarządzającego ma m.in. związek z rozwojem portfolio klientów i wygranymi przetargami na kompleksową obsługę projektów.