– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia nie trwa długo, a zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przygotuj się na najlepsze – to przekaz naszej kampanii. Zachęcamy odbiorców, aby ograniczyli poziom ryzyka w swoim życiu. Pokazujemy konkretne korzyści, jakie dają narzędzia cyfrowe przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednocześnie wskazujemy, że kontakt osobisty ma ważne znaczenie w ubezpieczeniach, które oparte są na zaufaniu – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Wskazujemy na łatwy kontakt z agentem oraz wysoką jakość i wygodę obsługi online. Dzięki działaniom e-commerce chcemy pozyskać także leady sprzedażowe – dodaje Piotr Kochanowski.
Zobacz również
Regionalna kampania Allianz, prowadzona w 8 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA. Kampania w Polsce potrwa od 16 września do końca października 2022 roku. Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas.
Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]