Joanna Adamowska dołącza do 19 Południka

Do zespołu agencji 19 Południk z początkiem września br. dołączyła Joanna Adamowska, obejmując stanowisko business development directora.
O autorze
1 min czytania 2021-09-22

Joanna Adamowska posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, a od ponad 10 lat związana jest z branżą reklamową, pracując na samodzielnych stanowiskach związanych z rozwojem biznesu. Dotychczas związana była z agencją Opus B, gdzie odpowiadała za wprowadzenie nowych klientów, takich jak NeoNet, Kompania Piwowarska czy Velux. Wcześniej związana była także z domem mediowym PRO Media House, agencją Insignia – gdzie odpowiadała za pozyskanie m.in.  Grupy Żywiec i marek Bonduelle, Jurajska czy Dr Oetker – oraz agencją reklamową Opcom.

W 19 Południku objęła nowo powstałe stanowisko business development directora. Do jej zadań będzie należało opracowanie strategii rozwoju biznesu oraz pozyskiwanie kluczowych klientów.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj