Jogurty naturalne w nowej odsłonie – nowoczesne opakowanie, jeszcze gęstsza konsystencja
Jogurty naturalne z Piątnicy dostępne są obecnie w nowych opakowaniach z przejrzystą i czytelną grafiką, która wyraźnie komunikuje wyjątkowe cechy produktu oraz wartości wpisane w tożsamość marki – prosty i naturalny skład, lokalne pochodzenie oraz autentyczność. Wraz ze zmianą opakowań Jogurty naturalne z Piątnicy zyskały jeszcze gęstszą, bardziej aksamitną konsystencję. Dodatkowo powiększeniu uległa gramatura Jogurtu naturalnego 170 g, który teraz dostępny w kubeczku o pojemności 180 g.
Zobacz również
Kampania promocyjna Jogurtów naturalnych
Jogurt naturalny z Piątnicy posiada niezmienny od momentu wprowadzenia prosty skład – zawiera jedynie mleko i żywe kultury bakterii jogurtowych. Najważniejsze cechy produktu zostały podkreślone w najnowszej kampanii z hasłem „TAKI W SAM RAZ – z Piątnicy, no bo skąd!”.
Za pomysł i realizację szerokozasięgowej kampanii reklamowej odpowiada agencja reklamowa Plej, a za zakup mediów FiveMedia oraz Starcom. Emitowane w telewizji spoty będą wspierane kampaniami digital oraz w mediach społecznościowych, a także działaniami z zakresu PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing