(na fot. od lewej: Judyta Nekanda-Trepka, Małgorzata Kowalewska)
Nekanda-Trepka przeszła pozytywnie okres próbny i wesprze zespół eventowy, kierowany przez Jacka Żerdzińskiego. Do jej obowiązków należeć będą m.in. współtworzenie koncepcji eventów i planów potrzebnych do ich realizacji, negocjacje z podwykonawcami oraz bieżące wsparcie w koordynacji wydarzeń i obsłudze klientów. Wcześniej przez niemal 10 lat pracowała w obszarze kultury, w tym przez rok mieszkała i pracowała w Berlinie przy produkcji dwóch dużych wydarzeń w ramach berlińskiego Biennale Sztuki Współczesnej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie produkcji eventów. Wśród największych, wyprodukowanych przez nią wydarzeń znalazły się m.in. trzy edycje autorskiego festiwalu „Otwarta Twarda” oraz impreza „Urodziny Mamastudio” organizowane w latach 2011-2014.
Zobacz również
Małgorzata Kowalewska dołączy do zespołu produkcji fotograficznej, kierowanego przez Jana Szczeniowskiego. Odpowiedzialna będzie za wsparcie zespołu przy bieżących pracach produkcyjnych i postprodukcyjnych oraz przy obsłudze przetargów. Kowalewska pracowała dotychczas w domu produkcyjnym Blast Factor jako asystent produkcji. Do obsługiwanych przez nią klientów należały m.in. takie marki jak Frito Lay, Whiskas czy Bayer. Wcześniej w domu produkcyjnym Easy Hell Productions na stoanowisku Traffic Manager pracowała m.in. dla takich marek jak: PKO BP, Dr. Oetker, Carrefour, Ferrero Polska, Unilever czy GlaxoSmithKline.
„Dynamiczny rozwój firmy pozwala nam na obsługę coraz większej ilości klientów, na jeszcze wyższym poziomie. Cieszę się, że dzięki temu sukcesywnie umacniamy naszą pozycję na rynku produkcji zarówno fotograficznych, jak i eventowych” – podsumowuje Wiktor Zbroja, Prezes Makata Creative Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]