Międzynarodowy Festiwal Kreatywności w komunikacji rozpoczyna się już w najbliższy weekend. W programie wystąpienia kilkuset ekspertów z całego świata.
Technologia, storytelling, big data, emocje – to są teraz słowa klucze w biznesie i w marketingu. Ale bez zrozumienia co one oznaczają dla człowieka – same w sobie nie znaczą nic. Użyteczna technologia jest oparta na znajomości psychologii konsumenta. Żeby storyelling trafił do serc- musimy wiedzieć, jakie historie tworzą ludzką rzeczywistość. Big data – bez nadania znaczenia przez człowieka – są tylko informacją. A informacja, czy fakt – to nie jest jeszcze insight. A to właśnie insight – jest największym driverem innowacji i przewagi konkurencyjnej. W Cannes poprowdzę warsztat, w którym przedstawię podstawowe założenia psychologii kłamstwa oraz wytyczne, jak możemy mieć pewność, że znajdziemy prawdę niezbędną dla naszych decyzji biznesowych. Wierzę, że psychologia jest przydatnym narzędziem dla biznesu jak internet czy Exel i zależy mi na tym, żeby zarazić ludzi miłością do poznawania człowieka. Człowieka – nie konsumenta, nie respondenta – człowieka! – mówi Julia Izmałkowa.
Zobacz również
Odkrywanie strategicznych insightów dla marek i firm to codzienność w badaniach etnograficznych, którymi zajmuje się Izmałkowa. Insighty są trampoliną do genialnych i skutecznych kampanii reklamowych, które zdobywają Lwy w Cannes Liones i podbijają serca konsumentów. Więc – jak odróżnić prawdziwy insight od oczywistości? Jak zweryfikować kłamstwo? Julia Izmałkowa zabierze uczestników swojego warsztatu w podróż po meandrach konsumenckich zachowań, emocji i przekonań. Jej warsztat zatytułowany Everybody lies: an insight about insights odbędzie się 21 czerwca.