fot. depositphotos.com
Na instagramowym koncie Justina Biebera pojawiła się nietypowa relacja. Z krótkiego komunikatu dowiadujemy się, że sieć H&M wypuściła do sprzedaży kolekcję ubrań, na których widnieje wizerunek Justina Biebera. Muzyk dodaje, że nigdy nie zatwierdził kolekcji i nie wyraził żadnej zgody na sprzedaż produktów z jego podobizną
Zobacz również
– Nie kupowałbym tego, gdybym był na Twoim miejscu – pisze Bieber, który zrzesza ponad 270 mln obserwujących na Instagramie.
Instagram/JustinBieber
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
T-shirty, bluzy i torby inspirowane postacią Biebera szybko zniknęły ze sklepu internetowego H&M. W sieci krążą jednak zdjęcia niesławnych produktów, na których widzimy czarno-białe zdjęcia gwiazdy popu, jego imię czy też tytuł albumu „Changes”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod ostatnimi postami H&M na Instagramie pojawiło się wiele komentarzy wzburzonych fanów. Marka postanowiła odpowiedzieć na jeden z wpisów, oświadczając, że postępowano zgodnie z prawem.
– Podobnie jak w przypadku wszystkich innych licencjonowanych produktów i partnerstw, nasza firma postępowała zgodnie z odpowiednimi procedurami zatwierdzania – czytamy w odpowiedzi H&M.
To kolejny modowy gigant, który w ostatnim czasie mierzy się z poważnymi oskarżeniami ze strony znanego artysty. W ubiegłym miesiącu Banksy ogłosił, że firma Guess wykorzystała jego prace bez pozwolenia i zasugerował, że sklep marki powinni odwiedzić… złodzieje. Zdaniem amerykańskiej marki wykorzystanie grafik Banky’ego było jednak zgodne z prawem.