Ostatnia, 34. edycja spotkań dla entuzjastów e-marketingu DIMAQ Voice odbędzie się 29 listopada, tradycyjnie w trybie online. Nadchodząca, mocno technologiczna agenda obejmie trzy wystąpienia, podczas których prelegenci przybliżą temat optymalizacji technologii katalogu produktów w e-commerce, możliwości wykorzystania computer vision w komunikacji marketingowej i specyfikę budowania więzi między marką a odbiorcą na przykładzie Spotify. Udział jest bezpłatny, obowiązuje rejestracja!
Wystąpią: Piotr Matusiak, Bluerank; Tomasz Szulkowski, [m]Spark; Michał Szczur, Mindshare Polska; Izabela Biedrowska-Pawlak i Grzegorz Marowski z Httpool. Wydarzenie odbędzie się 29 listopada, w godzinach 15.00 – 16.30, na platformie LiveWebinar. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.
Zobacz również
Agenda
Prelekcja I, godz. 15:05
Wzrost widoczności organicznej dzięki optymalizacji technologii katalogu produktów w e-commerce – filtry, warianty i wyszukiwarka wew. przyjazna SEO
Piotr Matusiak, SEO strategy process supervisor w Bluerank
Jak dzięki optymalizacji technologii poprawić widoczność bezpłatną sklepu internetowego w wyszukiwarkach? Prelegent przedstawi przykłady wdrożeń funkcji filtrów cech, wariantów i wyszukiwarek wewnętrznych wspierających SEO dla e-commerce, oraz zarekomenduje praktyczne rozwiązania.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- jakie są kluczowe czynniki rankingowe w e-commerce;
- jakie są rekomendowane rozwiązania technologiczne wspierające SEO w e-commerce;
- przykłady dobrych wdrożeń funkcji filtrów cech, funkcji wariantów produktów i wyszukiwarek wewnętrznych;
- jak zarządzać katalogiem produktów archiwalnych.
Piotr Matusiak: Od 14 lat zawodowo w branży digital na stanowiskach specjalisty SEM w największych łódzkich agencjach. Ale również w roli menedżera projektów rozwijając e-commerce po stronie marki. Wykonał setki audytów SEO, szkoleń, strategii. Prowadził/współprowadził dziesiątki projektów m.in dla telekomów, marketplaceów, banków czy drogerii. Koordynował projekty wygrywające w takich konkursach jak Golden Arrow, European Search Awards, Performance Marketing Diamonds CEE, Power of Content Marketing Awards czy SemKRK Awards. Kroczył ścieżką ekspercką i menedżerską. Aktualnie jako supervisor koordynuje wątki new businnesowe w dziale SEO Bluerank.
Prelekcja II, godz. 15:35
4 jeźdźców apokalipsy digitalu i jak z nimi walczyć wykorzystując Computer Vision.
Tomasz Szulkowski, chief operating officer, [m]spark, trener DIMAQ.
Michał Szczur, digital activation lead , Mindshare Polska, trener DIMAQ.
Zaraza, Wojna, Głód i Śmierć – według Biblii zapowiadają koniec świata. Co ma to wspólnego z mediami cyfrowymi? Okazuje się, że sporo i rzeczywiście — czeka nas koniec świata cyfrowego jaki znamy obecnie. Czy możemy temu zapobiec? Na szczęście nie! Duże zmiany napędzają rozwój – kreują nowe potrzeby, a wraz z nimi pojawiają się nowe rozwiązania. Gdy umysł ludzki zaczyna zawodzić, wsparciem staje się Computer Vision — technologia rozpoznawania przez sztuczną inteligencję obiektów na obrazie. Podczas prelekcji eksperci pokażą spektrum możliwości, a także wyniki konkretnych działań, które przeprowadzają, wdrażając tę technologię na użytek komunikacji marketingowej.
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
- jakich dużych zmian w świecie cyfrowym możemy spodziewać się już teraz;
- czy rzeczywiście są takie straszne;
- co to jest i na czym polega Computer Vision;
- jakie daje możliwości i zastosowania w komunikacji marketingowej.
Michał Szczur: digital activation manager w Mindshare, trener DIMAQ. Od początku kariery zawodowej związany z domem mediowym Mindshare. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie digitalowe m.in. dla BRE Bank/mBank, Ubisoft, NIKE, LG, IBM, Heinz, Discovery Channel. Laureat konkursów branżowych Effie, Golden Arrow i InnovationAd.
Tomasz Szulkowski: szef grupy roboczej mobile marketing w IAB Polska, chief operating officer w [m]spark, akceleratorze rozwiązań z obszaru martech (technologie w marketingu), odpowiedzialny za wdrażanie innowacji produktowych w ramach holdingu GroupM i agencji mediowych Mediacom, Mindshare i Wavemaker.
Z branżą marketingową związany jest od ponad 15 lat, w tym z branżą mobile od 9 lat (współtwórca agencji marketingu mobilnego Mobehave, później head of mobile w Havas Media Group).
Prywatnie ojciec dwójki urwisów, w wolnych chwilach lubuje się w lekturze książek podróżniczych.
Prelekcja III, godz. 15:05
Spotify Your Brand. Jak stworzyć głęboką więź między marką a odbiorcą.
Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify sales lead, Httpool
Grzegorz Marowski, regional Spotify sales lead, Httpool
Jak zbudować więź pomiędzy marką a odbiorcą? W świecie, gdzie jesteśmy zalewani komunikatami, a konsument ma coraz większą odporność na reklamę wydaje się być to nie lada wyzywanie. W szczególności kiedy mamy do czynienia z nowym pokoleniem – Gen Z.
Odpowiedzią może być muzyka i emocje, a Spotify – największa muzyczna platforma streamingowa na świecie – jest narzędziem do zbudowania zaangażowania i więzi z konsumentem.
Czego dowiesz się z tej prelekcji:
- jak zbudować zaangażowanie i lojalność wśród Millenialsów i Gen Z;
- jak działa algorytm Spotify oraz format microsite na przykładzie najciekawszych kampanii ze świata;
- przykłady niestandardowych kampanii muzycznych jako kreatywnego i angażującego sposobu na dotarcie i zaangażowanie konsumenta.
Podczas prelekcji zostanie przeprowadzona „Sesja doświadczeń”.
Spotify nagradza najbardziej zaangażowanych słuchaczy i zaprasza do udziału w sesji doświadczeń, która pokaże mechanizm angażowania użytkownika w niestandardowe działania z marką. Do wygrania są złote płyty Spotify!
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: dimaq.pl/dimaq-voice-online/
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na stronie DIMAQ >
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku i LinkedIn.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu, Brief.pl