Już dziś startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum

Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkali się dziś w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbywa się w dniach 17-19 października b.r.
O autorze
1 min czytania 2018-10-17

W trakcie trzech dni Festiwalu Golden Drum uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 40 światowych ekspertów i wziąć udział w dyskusjach poświęconych różnym źródłom inspiracji i ich znaczeniu wobec przyszłych wyzwań, z którymi będzie musiała zmierzyć się branża kreatywna.

– Dołożyliśmy wszelkich starań, aby uwzględnić szeroki zakres poruszanych na festiwalu tematów, nie skupiając się wyłącznie na kwestii kreatywności. Naszym założeniem było zróżnicowanie programu festiwalu w taki sposób, by spotkania z naszymi eksedrami były pouczające, ale też inspirujące. Kluczowymi kwestiami w przypadku różnego rodzaju kampanii medialnych są zasięg i wpływ, dlatego też znaczna część festiwalu poświęcona będzie takim zagadnieniom jak: identyfikacja silnych stron, wymiana najlepszych praktyk oraz środki na rzecz poprawy wyników biznesowych. Szukamy inspiracji, które pozwolą nam stawić czoła przyszłym wyzwaniom wśród tych, którzy najlepiej potrafią rozpoznawać i radzić sobie ze sprzecznościami, z którymi mamy do czynienia na co dzień. To oni stanowią najlepszy katalizator przyszłych zmian – mówi prezes Festiwalu Golden Drum, Mojca Briščik.

Festiwalowi towarzyszyć będzie szereg wydarzeń networkingowych, począwszy od ceremonii otwarcia Festiwalu Golden Drum, która rozpoczyna się 17 października w środę o godz. 20:00. Z kolei w czwartek uczestnicy będą mieli okazję zasmakować odrobiny lokalnego szaleństwa podczas zorganizowanej przez McCann Worldgroup imprezy Wild Wild East Party, która rozpocznie się o 21:00. Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie jednak piątkowa gala, w czasie, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Golden Drum. Zakończy ją impreza golden closing party stanowiąca oficjalne zakończenie 25. edycji Festiwalu Golden Drum.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj