W projekcie „Czarne lusterko” możemy zobaczyć znanych z YouTube: Krzysztofa Gonciarza, Martina Stankiewicza, emce kwadrat i Grupę Filmową Darwin. Jak udało im się przełożyć hit Netflixa na polskie realia?
Premiera polskiego odpowiednika Black Mirror odbyła się 19 stycznia. Każdy epizod poruszał inną kwestię. Czworo autorów, cztery historie i akcja, która udowadnia, że Netflix poważnie traktuje swoich polskich odbiorców, jak wypadły historie youtuberów? Zobaczcie!
Zobacz również
Która część wywarła na Was najlepsze wrażenie? Dajcie znać w komentarzach!
Przy okazji premiery drugiego sezonu Stranger Things, Netflix zmienił warszawskie Powiśle w Hawkins.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W związku z premierą kolejnego sezonu serialu Narcos, Netflix umieścił sprytne reklamy w łazienkach klubów i barów, gdzie klienci w latach 90. konsumowali towar kartelu z Cali.