Stronę kampanii odwiedziło już ponad 550 000 osób. Dzięki zastosowaniu mechanizmu angażującej i zaskakującej użytkowników gry, średni czas odwiedzin na stronie wyniósł ponad 6 minut. W szczytowych momentach w zabawie uczestniczyło jednocześnie 5000 graczy.
Zobacz również
Sukces kampanii oparty jest przede wszystkim o media społecznościowe, które skłaniają kolejnych użytkowników do wypróbowania możliwości Agenta Zbyszka. Na Facebooku pojawiło się ponad 40 000 interakcji z hasłem mocnopomocni. Na Twitterze – serwisie o wciąż niewielkim zasięgu tag #mocnopomocni przez kilka dni z rzędu utrzymywał się na liście trendów w Polsce. Liczba tweetów z frazą lub tagiem mocnopomocni przekroczyła 5 000. Kampania PZU „Agenci mocno pomocni” osiągnęła jeden z najlepszych oddźwięków związanych z kampanią reklamową na polskim Twitterze.
– Nasza kampania udowadnia, że Twitter w Polsce przekroczył już masę krytyczną, która pozwala na skuteczne wykorzystanie go w działaniach marketingowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów. Wśród użytkowników tego serwisu nastąpił efekt kuli śnieżnej i masowo wchodzili oni na stronę gry z polecenia znajomych. Był to efekt spontaniczny, ponieważ działania na Twitterze, jak również na Facebooku nie były wspierane kampanią reklamową. Udało nam się osiągnąć zaangażowanie użytkowników, a o to dziś coraz trudniej – powiedziała Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu PZU.
– Wśród najbardziej popularnych, odgadywanych postaci są m.in.: Justin Bieber, ‘Twoja mama’, ‘Przyjaciel’, Doda, Michael Jackson, Harry Potter, Kuba Wojewódzki, Bartosz Kurek, Angelina Jolie, Lionel Messi, Christiano Ronaldo i Robert Lewandowski. Dzięki tej formie angażowania internautów udało nam się dotrzeć do szerokiego grona osób, którym przekazaliśmy najważniejszy komunikat naszej kampanii, że nasi Agenci są Mocno Pomocni. Tak samo jak w zabawie agent Zbyszek odgaduje postaci, nasi Agenci odgadują potrzeby klienta, bo wiedzą o co pytać – powiedział Dariusz Maciołek, Kierownik Zespołu Mediów i E-marketingu w PZU.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gra wspierana jest zasięgową kampanią odsłonową na czołowych portalach internetowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gra jest oparta o licencję Akinatora, zakupioną od firmy Elokence. Kampanię online przygotował VML Poland (do niedawna Pride&Glory).
Strona www.mocnopomocni.pl jest elementem kampanii, której celem jest pokazanie klientom, że agenci PZU są mocno pomocni i można na nich polegać w każdej sytuacji.