Prawdziwa agentka mocno pomocna w reklamie PZU

27 maja br. rusza kampania PZU „Agenci mocno pomocni”. Celem kampanii jest pokazanie klientom, że agenci PZU są godni zaufania i można na nich polegać w każdej sytuacji. Jedną z bohaterek kampanii jest prawdziwa agentka PZU.
O autorze
1 min czytania 2013-05-25

Kampania jest kolejną odsłoną przygód kapitana Nostresa. Tym razem kapitan ląduje z załogą na obcej planecie, gdzie spotyka swojego agenta PZU. Ubezpieczyciel pokazuje, że jest blisko klientów kiedy go potrzebują. Nawet na odległym Keplerze…

„Moce” agentów PZU poznają także wszyscy internauci, którzy odwiedzą stronę kampanii www.mocnopomocni.pl, gdzie agent Zbyszek, zadając różne pytania, będzie zgadywał o jakiej znanej postaci myśli internauta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pośrednictwem strony każdy będzie miał okazję wziąć udział w konkursie i wygrać wizytę na planie reklamowym z Kapitanem Nostresem oraz umówić się z agentem, który dopasuje ofertę do jego potrzeb.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Agenci ubezpieczeniowi są ważnym kanałem sprzedaży polis i innych produktów finansowych w PZU. Chcemy podkreślić wyjątkowość tych osób oraz ich kompetencje – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu PZU. – Chcemy, aby agenci PZU poczuli, że są jednym z fundamentów i niezwykłą wartością dla firmy – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanię wyróżnia to, że weźmie w niej udział prawdziwa agentka PZU – Ewa Szopińska – lider sprzedaży z okręgu warszawskim. – Uczestnicząc w kampanii PZU chcę pokazać, że praca agenta to pewnego rodzaju służba klientowi. Liczy się w niej wiarygodność, zaangażowanie i partnerstwo. Jest to szczególnie ważne w takiej firmie jak PZU, gdzie zaufanie i przyjazność są kluczowymi wartościami – mówi Ewa Szopińska.

Szerokozasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (od 1 czerwca w głównych stacjach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych), prasie ogólnopolskiej i lokalnej, Internecie (od 27 maja film w TVN Player, IPLA, vod.onet, YouTube), a także OOH i ambiencie. Agentkę Ewę Szopińską zobaczymy m.in. na witrynach oddziałów PZU, nośnikach 6×3 oraz plakatach.

Kampania potrwa do 7 lipca br.

  • Koncept i kreacja: PZL
  • Zakup mediów: Starlink
  • Działania online: Pride&Glory
  • Reżyser/Operator obrazu: Marek Dawid
  • Scenografia/ Kostiumy: Janusz Mazurczak / Dorota Roqueplo
  • Produkcja: Film Reaktor
  • Postprodukcja: Platige Image