Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#JYSKvlog zwycięzcą konkursu EB Stars

17 października odbyła się konferencja HR Camp, której zwieńczeniem była gala rozdania prestiżowych nagród EB Stars. Po inspirującym dniu pełnym wykładów i merytorycznej wiedzy, poznaliśmy firmy, które w tym roku wyróżniły się w EB-owym świecie.
O autorze
2 min czytania 2019-10-28

Pierwszą nagrodę w kategorii Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne zdobył #JYSKvlog

Nagordę dla JYSK wręczyła Maja Gojtowska.

– Budowa marki pracodawcy, czy działania rekrutacyjne to nie wyłącznie domena zespołów HR, ale zadanie każdego pracownika w organizacji. Im więcej ambasadorów marki znajdziemy wewnątrz, tym więcej osób dowie się o niej na zewnątrz i będzie chciało związać się z nią na dłużej. Szczególną rolę do odegrania w tych działaniach mają szefowie organizacji, których zaangażowanie postrzegać możemy jako papierek lakmusowy kultury firmy. Vlog JYSK Polska, którego prowadzącymi, a zarazem bohaterami są pracownicy firmy, na czele z Piotrem Padalakiem, dyrektorem generalnym firmy to nowatorski format, który bazuje na całkowitej synergii marki JYSK jako produktu i pracodawcy oraz marek osobistych jej pracowników. Z materiałów wideo bije szczere zaangażowanie i duma z wykonywanej pracy, ale przede wszystkim autentyczność. I właśnie te działania doceniło jury konkursu – mówi Maja Gojtowska, członek jury konkursu EB Stars.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do konkursu zgłosiło się ponad 100 firm, jury wybierało laureatów spośród 150 zgłoszeń.

– Jako Employer Branding Institute jesteśmy organizatorem konkursu EBstars, jednak nie bierzemy udziału w głosowaniu. Chcemy aby wyróżnione projekty opierały się na niezależnej opinii najlepszych ekspertów i praktyków z zakresu kategorii obejmujących konkurs. W przypadku projektu #JYSKvlog byliśmy od początku zafascynowani projektem jako agencja. Doceniamy zaangażowanie pracowników, wykorzystanie formatu i platformy komunikacji tak rzadko używanej jeszcze w employer brandingu, co tylko dodało wartości projektowi i postawiło na naturalność i transparentność, która jest tak bardzo ceniona przez kandydatów – podkreśla Kaja Gryciak, client service manager.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#JYSKvlog jest wyjątkowym projektem, w którym sami pracownicy JYSK Polska w kolejnych odcinkach opowiadają i pokazują, jak wygląda na co dzień praca w tej firmie. Bohaterem jednego z odcinków był już Dyrektor Generalny JYSK Polska Piotr Padalak, od którego widzowie mogli dowiedzieć się, jak prawidłowo wymawiać nazwę sieci, gdzie była pierwsza siedziba w Polsce i jak przez lata zmieniały się sklepy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uczestnicy konferencji HRCamp mieli także okazje posłuchać jak powstaje #JYSKvlog podczas preleckji – O autentycznej komunikacji. Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? Case study JYSK Polska.

– W ciekawy i angażujący sposób chcemy pokazywać, iż JYSK to nowoczesny i fajny pracodawca, zwłaszcza dla młodych ludzi. Chcemy ich zachęcić do zainteresowania naszą firmą – jako pierwszą pracą lub początkiem kariery. Młodzi ludzie, wybierając pracodawcę, przywiązują ogromną wagę właśnie do możliwości rozwoju kariery. Jak pokazuje Paweł – bohater naszego najnowszego odcinka – w JYSK Polska można to osiągnąć – mówi Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor ds. PR i Komunikacji w JYSK Polska.