Jysk doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest employer branding. Przykładem tego jest nowy vlog firmy na YouTubie, który ma za zadanie zaprezentować duńską markę jak najszerszemu gronu odbiorców. Ciekawostki oraz fakty na temat firmy, akcje społeczne czy inicjatywy pracowników zaprezentowane są w poszczególnych materiałach w świeży i interesujący sposób.
Każdy z vlogów prowadzi inny pracownik polskiego oddziału. W najnowszym filmie wystąpił Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który opowiadał m.in. o tym, dlaczego zdecydowano, że siedziba główna firmy będzie w Gdańsku.
Zobacz również
Z kolei w pierwszym odcinku wystąpiła Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR, która opowiadała o spotkaniu z kierownikami sklepów i przedstawiła kilka najważniejszych liczb w firmie Jysk.
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing