Nową stronę stworzono tak, aby pokazać, że TR Warszawa to nie tylko scena, ale także szereg działań okołoteatralnych. Strona prezentuje teatr przez pryzmat działań, realizowanych w tym miejscu, bo TR Warszawa to właściwie instytucja kulturalna, eksperymentująca i szukająca nowych środków wypowiedzi. Dlatego też uznano, że działania prowadzone przez teatr nie wymagają wymyślania charakterystycznej i oryginalnej oprawy w sieci, a jedynie sprawnego wydobycia na światło dzienne najważniejszych treści opowiadających o codziennej działalności tak, by podkreśli projekty graficzne, z których słynie TR Warszawa. Plakaty i zdjęcia ze spektakli mają mocną, zapadającą w pamięć formę i tworzą charakterystyczny, artystyczny klimat.
Z tego powodu skupiono się na funkcjonalności strony. Zmaksymalizowano obszary, na których pokazywane są multimedia. Sprawiono, aby teksty (często długie) pozostały czytelne. A całość rozpisano w prostej siatce, która jest jedynie szkieletem dla publikowanych treści.
Zobacz również
Strona zawiera opisy spektakli aktualnych i archiwalnych, prezentuje repertuar, oraz bieżące informacje o projektach dodatkowych prowadzonych przez teatr – koncertach, sztukach dokumentalnych, koncertach, które znajdują dla siebie miejsce na scenie przy Marszałkowskiej. W zakładce Mediateka znaleźć można również wiele materiałów multimedialnych opowiadających o historii i działalności teatru oraz życiu ludzi z nim związanych. W osobnym miejscu zaprezentowany został cały zespół. Całość tworzy spójny i charakterystyczny obraz TR Warszawa w sieci.
Strona jest dostępna również dla urządzeń mobilnych. Poprawne wyświetlanie na telefonach i tabletach powiększa zasięg dotarcia do potencjalnego widza.
K2 jest partnerem TR Warszawa od 2012 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing