K2 Digital Ventures partnerem NEUkubator Healthcare Weekend organizowanym przez NEUCA

K2 Digital Ventures, współtwórca Inkubatora Przedsiębiorczości w Grupie NEUCA (NEUkubatora), został partnerem merytorycznym pierwszej edycji programu akceleracji dla młodych firm z branży ochrony zdrowia - NEUkubator Healthcare Weekend, organizowanej w dniach 9 -11 grudnia 2016 r. w Toruniu.
O autorze
1 min czytania 2016-12-06

NEUkubator Healthcare Weekend jest wydarzeniem skierowanym do startupów, które mają przygotowany prototyp lub mają za sobą pierwsze wdrożenia rynkowe. Organizatorem jest Grupa NEUCA, czołowy dostawca produktów i usług na rynku zdrowia oraz Exea Smart Space, inkubator biznesu. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest K2 Digital Ventures.

Przedstawiciele K2 Digital Ventures pomogą organizatorom wybrać spośród zgłoszonych prac najbardziej wartościowe startupy oraz podzielą się swoją wiedzą na temat wdrażania ich

w struktury większych przedsiębiorstw. Dodatkowo Arkadiusz Skuza podczas specjalnej prelekcji opowie o wzajemnych korzyściach, jakie startupy niosą korporacjom, a korporacje startupom.

Do programu zaproszonych zostanie ok. 10 projektów, które przez trzy dni będą pracowały

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

z mentorami nad swoim modelem biznesowym oraz wykorzystaniem potencjału współpracy

z Grupą NEUCA. Najlepsze projekty będą miały szansę zrealizować z Grupą NEUCA pilotaż, na który firma przeznaczy do 100 000 PLN.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

K2 Digital Ventures to jednostka K2 powołana do życia niespełna rok temu. Na jej czele stoi Arkadiusz Skuza kierownik Działu Innowacji w Centrum im. Adama Smitha, ekspert PARPu przy projekcie Polskiego Mostu Krzemowego, założyciel kilku rozpoznawanych na świecie startupów m.in. technologii iTraff oraz autor książki „Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze”. Przez niespełna rok swojego działania K2 Digital Ventures nawiązała współpracę z 6 globalnymi korporacjami m.in. z branży FMCG, bankowości, paliwowej, mediowej i farmaceutycznej, odkrywając przed nimi potencjał, jaki niosą ze sobą startupy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się