K2 dla Bulionetki Domowej Knorr – case study

Agencja K2 wygrała kolejny przetarg na obsługę Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska).
O autorze
0 min czytania 2012-12-07

W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek.

Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki Domowej Knorr, w ramach której poprzez Ambasadę Trendów K2 produkt docierał do realnych konsumentów. W projekcie wzięło udział 2 500 Ambasadorek. Celem akcji była edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii potwierdziło badanie „Efektywność kampanii rekomendacji“ przeprowadzone przez TNS Polska.

Polecamy case study z tej kampanii:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj