K2 i Decathlon. O świętach inaczej

Agencja K2 przygotowała nową odsłonę kampanii The Cathlons dla marki Decathlon.
O autorze
0 min czytania 2015-12-03

Z okazji nadchodzących świąt Decathlon przygotował reklamę inspirowaną filmami takimi jak Kruk czy Batman. Film wyreżyserowany przez Marka Cichego, zarządzającego działem K2 Motion, pokazuje, że sprzęt sportowy jest świetną niespodzianką dla najbliższych i w te Święta warto na niego postawić.

Kampania telewizyjna ruszyła 4 grudnia. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy. 

To już szósta odsłona kampanii The Cathlons autorstwa agencji interaktywnej K2. Produkcją zajęła się Papaya, za zakup mediów odpowiada LOWE Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj