Google Analytics Partner jest certyfikatem nadawanym przez Google’a tym firmom, które spełniają określone, wysokie kryteria w zakresie obsługi Google Analytics. Przyznanie tego tytułu jest rekomendacją ze strony Google’a, potwierdzającą posiadanie silnych kompetencji w zakresie usług związanych z Google Analytics oraz wykonywanie ich na najwyższym poziomie.
Otrzymanie certyfikatu GACP umożliwia firmie stały dostęp do najnowszych informacji o komponentach uruchamianych w narzędziach Google’a oraz do platformy wymiany doświadczeń z zakresu analityki webowej z pozostałymi certyfikowanymi partnerami.
Zobacz również
Wśród partnerów Google Analytics na świecie, obok K2 Media, znajdziemy m.in. takie firmy jak: Performics (U.S.A.), Wunderman North America, londyńskie oddziały iProspect, Accenture oraz OMD Group, a także MediaCom Agentur für Media-Beratung GmbH (Niemcy) i włoski odział MEC. W Polsce certyfikat ten posiadają m.in. Mavenec i Bluerank.