K2 Media poprowadzi działania interaktywne dla marki merci

K2 Media rozpoczęło współpracę z marką merci, należącą do firmy Storck. Interaktywna agencja mediowa przygotuje kampanię łączącą działania on line i off line, promujące praliny w sieci.
O autorze
1 min czytania 2013-09-19

W ramach planowanych działań zespół K2 Media zorganizuje wydarzenie specjalne pt. „Czy masz kogoś komu chcesz powiedzieć dziękuję?”, które odbędzie się 21 września na terenie Pasażu „Wiecha” w Warszawie. W specjalnie przygotowanym namiocie przechodnie będą mogli nagrać swoje podziękowania, które trafią na dedykowaną akcji zakładkę, umieszczoną na stronie www.merci.pl. Event będzie początkiem kilkutygodniowej kampanii w sieci.

Od 30 września do 27 października bezpośrednio na stronę swoje życzenia będą mogli nadsyłać konsumenci z całej Polski. Powstanie galeria prezentująca wszystkie zdjęcia, oraz filmy nagrane przez internautów, które wezmą udział w konkursie. Raz w tygodniu jury konkursu wybierze najbardziej kreatywne i emocjonujące podziękowania, których autorzy zostaną nagrodzeni produktami merci, a na 3 głównych zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody.

Podczas wydarzenia zespół K2 Media przygotuje również film, który będzie aktywnie promowany w sieci. Promocja akcji obejmie działania na YouTube (pre-roll), Facebook ads oraz RTB i z obszaru SEM.

Realizowane działania są wynikiem wygranego przez K2 Media przetargu rozstrzygniętego przez firmę Storck w lipcu br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj