Wyróżnienie to podkreśla wysokie kompetencje zespołu performancowego K2 Media. Nagroda przyznawana jest na podstawie procentowego wzrost obrotu wygenerowanego przez agencję w okresie trwania konkursu. Każda agencja współpracująca z siecią zanox automatycznie bierze udział w konkursie. Wygrywa ta, która osiągnie najlepsze rezultaty.
To już trzecia edycja zanox Expert Day i zanox Agency Award w Polsce. Wydarzenie adresowane jest do ekspertów branży marketingu afiliacyjnego, z zakresu performance marketingu i e-commerce.
Zobacz również
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Telepizza.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing