Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

K2 prowadzi działania online związane z planowanym rebrandingem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden

Agencja interaktywna K2, w ramach współpracy z marką ING Życie, przygotowała nowy serwis www.ingzycie.pl, w związku z połączeniem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden, planowanym na lato 2015 roku.
O autorze
1 min czytania 2015-06-17

Zmiany na stronie wprowadzane są stopniowo. Aktualne dotyczą usług ING Życie. Kolejne uaktualnienie serwisu planowane jest na lipiec i obejmie ono materiały związane z ofertą OFE i rebranding w Nationale-Nederlanden.

Realizacja ta jest wynikiem wygranego przez K2 przetargu w lipcu 2014 roku. K2 odpowiada za projekt funkcjonalny, graficzny nowego serwisu, content na stronie: zarówno video, grafiki, jak i nowe treści, a także za pełne wdrożenie serwisu i dalsze wsparcie techniczne.

Faza projektowa była prowadzona w ścisłej współpracy pomiędzy specjalistami K2 i ING. Pracując nad projektem funkcjonalnym (UX) równocześnie przygotowywano projekty graficzne dla nowej strony. Serwis w pełni odpowiada na potrzeby użytkowników, jest zgodny z aktualnymi trendami, a jednocześnie spełnia wymagania globalnych wytycznych dla marki Nationale-Nederlanden. Serwis dostępny jest na wszystkich urządzeniach.

Na tym etapie głównym celem przeprowadzonych zmian jest uświadomienie klientom potrzeby ubezpieczenia – tego dotyczą główne działy w serwisie. Postawiono na wyeksponowanie informacji o tym dlaczego ubezpieczenie na życie jest ważne i w jakich sytuacjach jest przydatne ale bez zbędnego zarzucania odbiorców treścią. Dla tych, którzy wolą porozmawiać z agentem, zaprezentowano informacje w sposób skrótowy i umożliwiono bezpośredni kontakt z agentem lub oddziałem. Natomiast informacje szczegółowe są dostępne tylko dla tych, którzy lubią wiedzieć wszystko na temat produktu zanim porozmawiają ze specjalistą. Odczuwalne zmiany wprowadzono również do sekcji dla stałych klientów, tak, by ważne dla nich informacje były łatwo dostępne i podane w sposób przystępny i atrakcyjny, by podkreślić, że ING jest to firma, która zna ich potrzeby i najlepiej doradzi jak zabezpieczyć przyszłość.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja K2 współpracuje z ING Zycie od 2014, po wygraniu przetargu na budowę nowej strony www. Obecnie Agencja prowadzi działania związane z projektowanie dalszej części www (kolejna odsłona planowana jest na lipiec 2014 r.) oraz dodatkowe projekty digital dla marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing