Kariera Krajewskiej w branży rozpoczęła się w 2015 roku. W ramach jednej organizacji przeszła ścieżkę od asystenta do szefa zespołu. Jest pasjonatką social mediów. Ponadto posiada rozległe doświadczenie w tworzeniu strategii, planowaniu kampanii reklamowych oraz w szkoleniach dla zespołu i klientów. Posiada certyfikację Facebook Blueprint.
Przez ostatnie półtora roku pełniła funkcję social media managera.
Zobacz również
– Rola i znaczenie social media w media mixie umacnia się z roku na rok. Potrzebny jest stały rozwój kompetencji w tym obszarze. Kamila jako manager wykazała się umiejętnością sprawnego zarządzania zespołem oraz konsekwentnego podnoszenia jego kwalifikacji, co skutkowało ponadprzeciętnymi wynikami prowadzonych kampanii. Pod jej skrzydłami zespół stał się zgranym oraz zaangażowanym w pracę gronem ekspertów – podkreśla Paweł Ważyński, marketing platforms director.
Doświadczenie Krajewskiej obejmuje pracę dla takich marek jak: Tchibo, Pandora, Cat’s Best, TaxCare. Zarządzany przez nią zespół odpowiada za realizację kampanii social media w ramach Grupy OMD, min. Mercedes, Nissan, Fly.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce