Kamila Stefanek-Penarska nowym Dyrektorem Biura Marketingu i PR Polskiego Holdingu Hotelowego

Kamila Stefanek-Penarska nowym Dyrektorem Biura Marketingu i PR Polskiego Holdingu Hotelowego
Kamila Stefanek-Penarska objęła stanowisko Dyrektora Biura Marketingu i PR w Polskim Holdingu Hotelowym. Jej bogate, prawie dwudziestoletnie doświadczenie w skutecznym wprowadzaniu i rozwijaniu marek w branży usługowej znacząco wzmocni działania marketingowe i komunikacyjne PHH.
O autorze
1 min czytania 2025-06-02

Kamila Stefanek-Penarska to doświadczona menadżerka, która posiada wiedzę w obszarach marketingu i sprzedaży. Jest znana z umiejętności tworzenia i elastycznego dostosowywania planów marketingowych i sprzedażowych do zmieniających się warunków rynkowych, zawsze z nadrzędnym celem, jakim jest wzrost i sukces zarządzanych marek.

– Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie Kamili w budowaniu i rozwijaniu marek, w połączeniu z jej strategicznym myśleniem i umiejętnością adaptacji do dynamicznych warunków rynkowych, będzie nieocenionym atutem dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jej dołączenie wzmocni nasze działania w obszarze marketingu i public relations, przyczyniając się do dalszego rozwoju i umacniania pozycji PHH na rynku hotelowym – powiedziała Izabela Sakowska, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu w Polskim Holdingu Hotelowym.

Przed dołączeniem do PHH, Kamila Stefanek-Penarska pełniła funkcję Professional Sales Manager w New Flag Polska – New Flag GMBH), gdzie z sukcesem wprowadziła na polski rynek osiem profesjonalnych marek fryzjerskich, budując ich widoczność w kanałach profesjonalnych i e-commerce. Wcześniej, jako Brand & Education Manager w A&M Premium Distribution odpowiadała za wprowadzenie takich marek jak Olaplex, #mydentity i ELEVEN Australia, a także za tworzenie strategii marketingowych 360 i edukacyjnych, co przekładało się na znaczący wzrost sprzedaży i zasięgi w mediach społecznościowych.

Jej doświadczenie obejmuje również stanowisko Brand & Marketing Manager, KAM w TIGI Haircare (Polska), gdzie skutecznie zarządzała rozwojem marki w obliczu licznych zmian rynkowych, utrzymując wzrost sprzedaży i silną pozycję rynkową. Swoją karierę rozpoczęła jako Przedstawiciel Handlowy, Specjalista ds. Logistyki w Kosmetix.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: inf. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing