Ralph Kaminski i McDonald’s
Kaminski zaprasza na bal do McDonald’s. Jednak sporo osób zaproszenia nie przyjmuje, a wręcz jest tym faktem oburzona. Ralph to w końcu zadeklarowany wegetarianin, co też ludzie wypominają mu przy okazji tej kampanii. Jak ktoś, dla kogo liczy się dobro zwierząt, może współpracować z taką korporacją? Ano – może. Niestety, ludzie nie słuchają ludzi, a podążają za swoimi wyobrażeniami o nich. Dlaczego Ralph w McDonald’s nie powinien nikogo dziwić?
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Poczta Polska wchodzi do świata, o którym nie ma pojęcia
Bank Pekao S.A., Poczta Polska, Warner Media itd. zainteresowały się światem tokenów NFT. Choć rynek ten od stycznia 2022 r., odnotował spadek wolumena o 97%, to marki usilnie próbują „przepchnąć” swoje pomysły. Czy wchodzenie w tokeny NFT pod koniec 2022 r. ma jeszcze sens? Co marki oferują swoim klientom?
SwipeTo – TVP-owy „Noizz”?
TVP chce trafić do młodzieży. Telewizja postanowiła więc zainwestować pieniądze w portal i stworzyła SwipeTo. Czy SwipeTo faktycznie będzie próbą trafienia do młodzieży, czy ukrytą alt-rightową narracją? Początki portalu – trzeba przyznać – są… ciężkie.
O tych i innych tematach rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku Marketing Przegadany. Sprawdź koniecznie.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing