Kaminski i McDonald’s – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)

Kaminski i McDonald’s – skąd to oburzenie? SwipeTo będzie pośmiewiskiem? (podcast)
Ralph Kaminski wzbudził nieco kontrowersji z powodu swojej współpracy z McDonald's. Jednak czy słusznie? Z kolei Poczta Polska i kilka innych marek wchodzi w świat NFT, a TVP otwiera portal dla młodzieży – SwipeTo. Sprawdź, co słychać w świecie marketingu.
O autorze
1 min czytania 2022-10-25

Ralph Kaminski i McDonald’s

Kaminski zaprasza na bal do McDonald’s. Jednak sporo osób zaproszenia nie przyjmuje, a wręcz jest tym faktem oburzona. Ralph to w końcu zadeklarowany wegetarianin, co też ludzie wypominają mu przy okazji tej kampanii. Jak ktoś, dla kogo liczy się dobro zwierząt, może współpracować z taką korporacją? Ano – może. Niestety, ludzie nie słuchają ludzi, a podążają za swoimi wyobrażeniami o nich. Dlaczego Ralph w McDonald’s nie powinien nikogo dziwić?

Poczta Polska wchodzi do świata, o którym nie ma pojęcia

Bank Pekao S.A., Poczta Polska, Warner Media itd. zainteresowały się światem tokenów NFT. Choć rynek ten od stycznia 2022 r., odnotował spadek wolumena o 97%, to marki usilnie próbują „przepchnąć” swoje pomysły. Czy wchodzenie w tokeny NFT pod koniec 2022 r. ma jeszcze sens? Co marki oferują swoim klientom?

SwipeTo – TVP-owy „Noizz”?

TVP chce trafić do młodzieży. Telewizja postanowiła więc zainwestować pieniądze w portal i stworzyła SwipeTo. Czy SwipeTo faktycznie będzie próbą trafienia do młodzieży, czy ukrytą alt-rightową narracją? Początki portalu – trzeba przyznać – są… ciężkie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O tych i innych tematach rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku Marketing Przegadany. Sprawdź koniecznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się