Kampania AW14/15 RESERVED od zjednoczenie.com

Tegoroczna jesień w RESERVED to kampanie linii YFL, Street Fashion i Modern Line. Za stworzenie stron kampanijnych odpowiada agencja zjednoczenie.com.
O autorze
1 min czytania 2014-09-18

Hasło przewodnie kampanii to Let’s Fashion, czyli swobodne łączenie stylu casual, klasycznego i najnowszych trendów, pozwalające stworzyć prawdziwie indywidualny look. Gwiazdą kampanii zrealizowanej w Londynie jest Georgia May Jagger.

Linia Street to miękkie, jesienne materiały kontrastujące z surowym tłem zdjęć. Koncepcja strony w pełni współgra z charakterem kolekcji. Męską odsłonę linii Street Fashion promuje model Mathias Lauridsen.

Przy tworzeniu strony kampanii YFL agencja zjednoczenie.com postawiła na dynamiczne rozwiązanie w sposobie prezentacji zdjęć. Efekt ruchu podkreśla charakter linii YFL – łączy młodzieżową energiczność z otwartością na stylowe eksperymenty.

Linia Modern to propozycja dla ceniących klasykę. Strona kampanii została utrzymana w duchu wyrafinowanej prostoty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serwisy powstały na platformie e-commerce Magento, co pozwala na szybki zakup prezentowanych ubrań. Powstała także osobna odsłona kampanii na urządzenia mobilne.

Street Fashion Woman
Street Fashion Man
YFL Woman
YFL Man
Modern Woman
Modern Man

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się