Kampania informująca o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID. Suchar Codzienny & Plush & Vizeum

Kampania informująca o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID. Suchar Codzienny & Plush & Vizeum
Cel kampanii: promocja rejestracji numerów na kartę w Plushu. Numer rejestruje się w salonie Plusa, wystarczy mieć dowód osobisty. Benefity - 500 zł na rozmowy i SMSy do wszystkich oraz 50 gb Internetu.
O autorze
2 min czytania 2016-09-20

Pomysł na kampanię – Misiek Plush przejmuje rolę pracownika w salonie Plusa. Odwiedzają go różne charakterystyczne osoby, które chcą zarejestrować swój numer.

Główna akcja kampanii zostaje przeprowadzona na Snapchacie. Jest wspomagana przez pozostałe kanały Suchara Codziennego – Instagram, Instagram Stories i Facebook.

 W ciągu 5 dni kampanii wszystkie materiały wideo zostały obejrzane 4,5 miliona razy. Wśród nich 3 mln wyświetleń dotyczyło bezpośrednio Plusha i rejestracji numerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intro – wprowadzenie Plusha

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Snapchat – 10 snapów (wtorek – 09.08.16) 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanię rozpoczęliśmy we wtorek 9 sierpnia 2016 r. serią zabawnych snapów z Plushem w roli głównej, których celem było przedstawienie bohatera. Wykorzystaliśmy do tego dwie maskotki – małego i dużego miśka. Sceny z Plushem nawiązywały do jednych z głównych aspektów życia naszych fanów – jedzenia i nudzenia się 😉

Pokazanie miśka Plusha w zabawnym świetle sprawiło, że został on ciepło przyjęty przez naszych fanów.

Liczba wyświetleń wszystkich snapów w ciągu 24h dochodziła do około 50 tysięcy.

Pierwszą cześć kampanii zakończyliśmy snapami, w których Plush opowiedział, że jutro musi iść do pracy, ale bardzo mu się nie chce.

Salon I i II – Sześć scen rejestrowania numerów w salonie

Snapchat – 29 snapów (środa i czwartek 10-11.08.16)

Po pierwszym dniu zapytaliśmy uzytkowników, jak oceniają obsługę w salonie Plusa.

Salon I

Post na Instagram i Instagram stories (środa – 10.08.16)

Podczas gdy na Snapie misiek Plush rejestrował numery, na Instagramie opublikowaliśmy post, który nawiązywał do całej akcji.

W tym samym czasie na Instagram Stories nagraliśmy wideo z backstage’u salonu, opowiedzieliśmy o konieczności rejestrowania numerów oraz nawiązaliśmy do posta (“ksywka”) na Instagramie, pokazując najciekawsze komentarze naszych fanów.

Salon II

Wideo na Instagramie i Facebooku (czwartek – 11.08.16)

Następnego dnia opublikowaliśmy kolejny post na Instagramie oraz na Facebooku. Tym razem w formacie wideo.

Film zamieszczony przez użytkownika Suchar Codzienny (@sucharcodzienny)

Outro – suchary z Plushem

Snapchat – 4 snapy (piątek i sobota 12-13.08.16)

Kampanię zakończyliśmy czterema sucharami z Plushem.

W nawiązaniu do selfie miśka poprosiliśmy fanów o wysłanie nam swoich zdjęć. Otrzymaliśmy około 1000 snapów.

Podsumowanie

Kampania promująca rejestrację numerów pre-paid dla Plusha okazała się sukcesem. Nasi fani bardzo pozytywnie zareagowali na współpracę komercyjną Suchara Codziennego z marką. Chętnie wchodzili w interakcje: dawali lajki, komentowali oraz wysyłali snapy. 99,9% wszystkich wiadomości, które otrzymaliśmy były pochlebne.

 

Case study ukazało się pierwotnie na englishrebels.atavist.com