Kampania promuje nowość w portfolio Bakalland – linię batonów proteinowych BA!, w której dostępne są cztery warianty smakowe: Best Before Training, After Training Recovery, Before Intensive Workout, Be Active and Keep Fit.
Batony zostały stworzone dla osób aktywnych, które potrzebują wysokobiałkowych produktów, aby wzmocnić się przed treningiem lub zregenerować po intensywnym wysiłku. Są pozbawione cukru, syropu glukozowego oraz tłuszczów utwardzonych. Receptura nowych batonów proteinowych została przygotowana we współpracy z jednym z największych autorytetów dietetyki sportowej – Jakubem Mauriczem. Jest on współautorem sukcesów zawodników MMA, specjalizuje się w dietetyce sportowej i suplementacji w sportach siłowych i siłowo-szybkościowych. Spot z ekspertem w roli głównej jest kluczowym elementem kampanii. Wyreżyserował go Rafał Szczepaniak, ilustrator i Senior Art Director w LiquidThread.
Zobacz również
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (VOD, social media), kino oraz outdoor.
Za strategię i kreację kampanii wprowadzającej nowe produkty odpowiada LiquidThread. Starcom przygotował strategię mediową, zaplanował i kupił media. Spot wyprodukował dom HAKA Films. W ramach wprowadzania na rynek nowych produktów prowadzone są również działania PR i contentowe oraz komunikacja w social mediach, za które odpowiada 38PR&Content Communication.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach