TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania: Małopolska. Zjedz na polu! czyli regionalna kuchnia w kreatywnej odsłonie

Pokazy gotowania z degustacją w foodtruckowej kuchni, regionalne przysmaki prosto z mobilnych stoisk gastronomicznych, strefa chillout stworzona z europalet oraz stoiska sprzedaży dla producentów regionalnych produktów - tak wygląda tegoroczna edycja Małopolskiego Festiwalu Smaku.
O autorze
2 min czytania 2016-09-19

To wielki zwrot w wizerunku festiwalu istniejącego na polskiej mapie kulinarnych wydarzeń od 11 lat. W tym roku odbywa się pod hasłem Zjedz na Polu!

Małopolska postawiła w kampanii na niezwykle modny w ostatnich latach street food. We wrześniu i październiku w wybranych miastach województwa pojawia się foodtruckowe miasteczko oferujące menu przygotowane na bazie regionalnych i tradycyjnych produktów.

Na uczestników festiwalu czeka m.in. strefa chillout, w której można zrelaksować się, posmakować ulubionych potraw czy posłuchać muzyki. Zadbano także o atrakcje dla najmłodszych jak również dla tych nieco starszych, którzy w strefie rowerowych tandemów mogą „wykręcać” kilometry dla swojego miasta i bić rekord w przejechanych kilometrach. Na koniec całego dnia pełnego smaków i aromatów na gości festiwalu czeka kino plenerowe i projekcja filmu „Ugotowany”.

Województwo chce w ten sposób zaprezentować Małopolskę jako region podążający za trendami, także w zakresie promocji kulinarnego dziedzictwa Małopolski. Atrakcyjna formuła promocji regionalnych i tradycyjnych produktów i potraw ma trafić do nowej grupy odbiorców, szczególnie ludzi młodych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Właśnie z tego powodu finał kampanii zostanie połączony ze znaną w naszym regionie imprezą kulinarną Najedzeni Fest organizowany pod nazwą Najedzeni Fest Małopolskim Smakiem, która odbędzie się w dniach 15-16 października w Forum Przestrzenie w Krakowie.

Województwo zadbało także o spójny wizerunek wydarzenia. Foodtrucki biorące udział w festiwalu posiadają wyraźne akcenty nawiązujące do logo województwa oraz kampanii wizerunkowej festiwalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję i realizację tegorocznej edycji Małopolskiego Festiwalu Smaku odpowiada krakowska agencja Especto. Firma zajęła się także obsługą medialną. Spot promujący kampanię – zgodnie z pomysłem Departamentu Marki Małopolska w urzędzie marszałkowskim – wykonało Centrum Mediów AGH, a jego emisja została wykupiona w TVN oraz systemie Urban Mix: m.in. w TVN24, Discovery, TLC, Canal Sport, AXN, FOX czy National Geographic.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii w największych miastach Małopolski umieszczono billboardy promujące wydarzenie. Impreza promowana jest także w mediach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie w formie ogłoszonego właśnie konkursu zdjęć z festiwalu. 

Ambasadorem kampanii jest Sebastian Schrom – uczestnik telewizyjnego programu „Hell’s Kitchen”, który w foodtruckowej kuchni na zmianę z uznanymi szefami kuchni małopolskich restauracji, prowadzi pokazy gotowania. Każdy gość festiwalu może skosztować potraw i wypieków serwowanych przez kuchnię. 

Po wydarzeniach zorganizowanych do tej pory w Krakowie (28 sierpnia), Skawinie (3 września), Miechowie (4 września), Nowym Targu (11 września), kolejne odbędą się w Krzeszowicach  (18 września), Tarnowie (25 września), Wadowicach (2 października). Finał kulinarnej podróży po regionie nastąpi w Krakowie w dniach 15-16 października w  Forum Przestrzenie.