W czasie trwania kampanii emitowany jest 15-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na w serwisie You Tube, na Facebook oraz w kinach, przed ekranizacją popularnej powieści dla kobiet „50 twarzy Graya”.
Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25 do 44 lat i potrwa ok. 5 tygodni, z czego 57% czasu przypadnie na czas najwyższej oglądalności. Przewidywane dotarcie obejmie 86% grupy docelowej.
Zobacz również
Wafelek Princessa Zebra to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy w ciągu dnia mają ochotę na pyszną i pożywną przekąskę. Brak czekolady sprawia, że wafelek nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdzi się, np. w podróży. Można go wziąć do szkoły, pracy czy na wycieczkę – idealny na każdą porę roku. Najlepiej zawsze mieć w torebce na wypadek, gdy przyjdzie ochota na chwilę pysznej przyjemności. – mówi Agnieszka Biernacka, Marketing Manager odpowiedzialna za kategorię wafli w Nestlé Polska.
Od chwili wprowadzenia na rynek PRINCESSA Zebra podbija serca i podniebienia konsumentów. W styczniu 2015 wafelek został dodatkowo wyróżniony prestiżowym tytułem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Innowacja 2015”. Produktami Roku zostają te, które w badaniu przeprowadzonym na grupie 5000 konsumentów przez niezależny instytut badawczy, osiągają najwyższe wskaźniki atrakcyjności i zadowolenia w swojej kategorii. Wyróżnienie wafelka PRINCESSA Zebra jest więc wyjątkową rekomendacją od konsumentów dla konsumentów.
Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a także działania digital (w tym komunikacja na Facebook-u), za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MEC Sp. z o.o.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing