Catering dietetyczny Anny Lewandowskiej nie zwalnia tempa. Mimo rozpoczęcia swojej działalności w trakcie trwania pandemii, staje się jedną z wiodących firm w branży cateringów dietetycznych w Polsce. Po ponad roku działalności, który był sprzedażowym sukcesem marki, stawia kolejny krok milowy w branży. Zaczyna uprawę ekologicznych ziół i warzyw we własnych szklarniach, wyznaczając tym samym nową jakość na rynku. To właśnie w jednej z nich powstał spot promujący markę. Najnowsza kampania wizerunkowa SuperMenu ruszyła 9 września.
– Pierwsze kroki z SuperMenu stawialiśmy tuż po wybuchu pandemii. To był bardzo niepewny grunt, ale wierzyłam w ten projekt bardzo i wiedziałam, że budujemy coś na solidnym fundamencie. Tutaj nie było miejsca na kompromisy. Od początku stawialiśmy na najwyższą jakość składników, bo to jak się odżywiamy wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie, a tym samym na wszystkie inne aspekty naszego życia. Zadaniem SuperMenu jest zachęcenie Polaków, by zaczęli jeść Super i poczuli się Super – mówi Anna Lewandowska, założycielka SuperMenu.
Zobacz również
Spot wizerunkowy SuperMenu będzie emitowany w internecie, w tym na YouTube’ie oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada dział marketingu SuperMenu.
– Chcemy by SuperMenu odgrywało ważną rolę w kreowaniu zdrowych nawyków żywieniowych Polaków, które od lat propaguje Anna Lewandowska. Nasz catering dietetyczny jest idealnym rozwiązaniem ułatwiającym regularność spożywania posiłków – dostarcza jakościowe, smaczne jedzenie na cały dzień, pod same drzwi. Klienci oszczędzają czas, który normalnie musieliby poświecić na planowanie dań, zakupy, gotowanie, a następnie sprzątanie. Dziś większość z nas żyje w biegu i nie ma przestrzeni na staranne planowanie zdrowych posiłków. Dzięki nam można jeść zdrowo, czuć się super, a wolny czas poświecić na rozwój, sport czy kontakt z bliskimi – dodaje Jacek Siekierczak, dyrektor marketingu SuperMenu by Anna Lewandowska.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
Słuchaj podcastu NowyMarketing