Założony przez dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego Kanał Sportowy oficjalnie wystartował w marcu 2020 roku. Kanał na platformie YouTube subskrybuje już 423 tysiące ludzi, a materiały przygotowane przez redakcję obejrzano 111 milionów razy. Kanał wyróżnia merytoryczne podejście do treści i umiejętność zaangażowania widza w bezpretensjonalnej formie.
– Mateusz, Michał, Tomek i Krzysiek wnieśli do Kanału różnorodne doświadczenia od wcześniejszych pracodawców. Mają różne poglądy, temperament czy poczucie humoru, ale mimo tych kontrastów tworzą wyjątkowy projekt. Widzimy tutaj analogię do naszej platformy Przejdźmy na TY. W Kanale Sportowym tak jak w sporcie <<Więcej nas łączy niż dzieli>> dlatego bardzo się cieszymy, że Tyskie dołącza do tego przedsięwzięcia – mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
Współpraca z Kanałem Sportowym jest kolejnym etapem realizacji strategii komunikacji marki związanej ze sportem i najważniejszymi dla kibiców wydarzeniami. W ubiegłym tygodniu premierę miał spot reklamowy Tyskiego z udziałem Mateusza Borka i Karola Bieleckiego oraz polskich kibiców. W ten sposób świętowano przedłużenie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Tyskie jako oficjalne piwo towarzyszyło i będzie towarzyszyć kibicom podczas meczów Reprezentacji Polski w siatkówce i piłce nożnej. Marka współpracuje również ze Stadionem Narodowym.
Za obecność marki Tyskie w Kanale Sportowym i działania komunikacyjne odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach