TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kanał Sportowy wypuszcza kolekcję przyborów szkolnych

Kanał Sportowy wypuszcza kolekcję przyborów szkolnych
W sklepach pojawiły się zeszyty i teczki szkolne z grafikami Kanału Sportowego. Czy produkty spotkają się z większym zainteresowaniem niż szklanki z doklejonym logo?
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

Nikogo nie dziwi fakt, że youtuberzy wypuszczają swoje kolekcje produktów, ale nadal wiele z nich wzbudza duże kontrowersje wśród konsumentów. Przykładem są chociażby ubrania od Ekipy, wokół których rozgorzała dyskusja na temat oryginalności wykorzystanych grafik. 

Afera związana z własnymi produktami nie ominęła Kanał Sportowy, który kilka miesięcy temu sprzedawał w sklepach Biedronka sygnowane szklanki do piwa. Okazało się jednak, że na szkle zamiast grawerunku znalazły się… naklejki z logo Kanału. W sieci posypały się nieprzychylne komentarze – internauci wytknęli, że taki sposób oznaczania produktu jest nie tylko niezbyt estetyczny, ale również całkowicie niepraktyczny.

Kanał Sportowy jednak się nie poddaje i tym razem wypuszcza kolekcję… przyborów szkolnych z własnym logo i charakterystycznymi dla Kanału grafikami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do sprzedaży trafiła już seria zeszytów i kołozeszytów (w rozmiarach A4 i A5) oraz teczek. Za ich produkcję odpowiada drukarnia Interdruk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Produktu od Kanału Sportowego są sprzedawane w sportowym sklepie internetowym R-goal, a także w niektórych stacjonarnych sieciach handlowych, m.in. Carrefour. Na R-goal 60-kartkowy zeszyt A5 kosztuje 5,99 zł, teczka – 8,99 zł, a 80-kartkowy kołozeszyt A4 – 14,99 zł. W Carrefourze ceny są wyższe o kilka złotych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Po nieudanej akcji ze szklankami, Krzysztof Stanowski poświecił im jeden odcinek „Dziennikarskiego zera”. Co poszło nie tak i dlaczego tak bardzo nieprzemyślany produkt ujrzał światło dzienne?

PS 2

Jaki jest plan marketingowy związany z rozwojem Kanału Sportowego? Czy Kanał zamierza opuścić YouTube i stworzyć własną platformę? I w końcu, czego uczy praca w PZPN? M.in. te pytania zadaliśmy Agnieszce Prachniak, która niedawno objęła stanowisko head of business development w Kanale Sportowym.