Zmieniający się obraz marketingu stawia przed nami pytania o to, jakie są kompetencje przyszłości. Chcemy sprawdzić, z jakiego obszaru kompetencje planują rozwijać marketerzy, jakie sposoby kształcenia polecają, dlaczego zmieniają pracę, gdzie i w jaki sposób jej szukają oraz czy zdobyte nagrody oraz certyfikaty mają istotny wpływ na rozwój sytuacji zawodowej.
Ankieta jest anonimowa i jej wypełnienie zajmie zaledwie kilka chwil. Wynikami podzielimy się na łamach raportu nt. kariery w marketingu. Wypełnij ankietę >>>
Zobacz również
Zawartość raportu
W publikacji przybliżymy:
- CMTO (chief marketing technology officer) czy CDO (chief design officer) – jak w organizacji zmieni się rola dyrektora marketingu?
- Jak kształtują się wynagrodzenia w branży marketingowej?
- Jak zrobić audyt kariery i budować karierę w marketingu?
- Z jakimi wyzwaniami wiąże się przejście z agencji marketingowej na stronę marki?
- Jakie są zawody i kompetencje przyszłości?
- Gdzie zdobywać wiedzę i w jaki sposób podnosić kompetencje?
- Co warto studiować? Jakie cechy, zdolności, umiejętności warto w sobie rozwijać? Jakie kompetencje będą decydowały o naszym sukcesie?
- Jak zbudować profil zawodowy na LinkedInie?
- Co robić, aby być atrakcyjnym kandydatem na rynku pracy?
Termin publikacji: czerwiec 2019 roku
Zapraszamy do współpracy
Chcesz wypowiedzieć się w publikacji, podzielić się tym, w jaki niestandardowy sposób udało Ci się znaleźć pracę marzeń lub za pomocą jakich działań rekrutacyjnych udało Ci się przyciągnąć pracowników? Pisz na adres [email protected].
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zachęcamy także do dołączenia wizytówki do raportu prezentującej Twoją firmę, jako miejsce pracy, które możemy polecić naszym czytelnikom (koszt 700 PLN netto) lub szerszej współpracy reklamowej oraz publikacji ofert pracy na stronie NowyMarketing. Napisz do nas lub zadzwoń – [email protected], +48 792 511 728
Słuchaj podcastu NowyMarketing