Kontrole osobiste na lotnisku nie należą do rzeczy przyjemnych. Nietypowej rewizji na lotnisku został poddany bohater spotu organizacji Animalife walczącej z walczącej z porzucaniem zwierząt domowych.
W reklamie zatytułowanej „Karma” widzimy, jak pies należący do straży lotniskowej szczeka na pewnego pasażera, wobec czego służby zabierają go na kontrolę osobistą. Po kolei wyciągają poszczególne rzeczy z jego walizki, lecz nie znajdują tam żadnych niebezpiecznych przyrządów czy substancji. A pies dalej szczeka i szczeka.
Zobacz również
Jak się okazuje, zwierzę rozpoznało w tym człowieku swojego byłego właściciela, który to beznamiętnie porzucił swojego psa na polu. Spot został też nie bez powodu nazwany „Karma”, bowiem w tej sytuacji, to pies jest na tej lepszej pozycji.
Za realizację odpowiada agencja Havas Portugal.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Zamiast standardowego ogłoszenia line-upu, to psy zdradziły, jacy artyści wystąpią na tegorocznych festiwalu muzycznym Lollapalooza. A to wszystko w szczytnym celu.
PS3
W swoim świątecznym spocie PETA zwróciła uwagę na problem nieprzemyślanych prezentów świątecznych, jakimi są zwierzęta, które trafiają na ulice tuż po opadnięciu pierwszych zachwytów.