Nagrody ICCO przyznawane są od 2015 roku za wybitne osiągnięcia i efektywność w zakresie działań PR. Zgłoszenia oceniane są przez elitarne grono praktyków z tej dziedziny. Tegoroczne nagrody zostaną rozdane w 15 kategoriach, do których będą należały między innymi: World’s Best PR Campaigns w zakresie CSR, B2B, Digital and New Media czy Non for Profit. Uroczysta gala podsumowująca konkurs, odbędzie się 29 listopada tego roku w Londynie. Organizatorem przedsięwzięcia jest The International Communications Consultancy Organisation, instytucja zrzeszająca stowarzyszenia branży PRz 55 krajów na całym świecie, do których należy ponad 2500 firm. Do zadań ICCO należy między innymi podnoszenie standardów jakości w działaniach PR i tworzenie przestrzeni wymiany wiedzy dotyczącej działań komunikacyjnych. Więcej informacji o konkursie.
Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i Wiceprezes agencji PR Public Dialog.
Zobacz również
Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR i 25 letnie pracy w mediach.
Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady w Szkole Strategii Marki i na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała pracując w kilku warszawskich agencjach PR, tworząc i realizując strategie komunikacyjne dla największych polskich spółek i międzynarodowych korporacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od 2010 roku Managing Partner agencji Public Dialog, gdzie do tej pory współtworzyła i zarządzała ponad 100 projektami z zakresu PR. Nadzorowane projekty zdobyły liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercury Excellence Awards, POTY, SABRE i IPRA (finalists).
Słuchaj podcastu NowyMarketing