Ostrowska z branżą marketingową związana jest od prawie 20 lat. Wcześniej współpracowała z agencjami Brand Support, Nano (Grupa PMPG) i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event, pracując dla takich firm i marek jak Play, H&M, HBO, Peugeot, Iveco, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover, Mennica Polska, Coty i wielu innych.
„Wieloletnia praca z Klientami nauczyła mnie, że otwartość, a także słuchanie i szybkie reagowanie na potrzeby to fundamenty partnerskiej współpracy i relacji.
Zobacz również
Stawiać będę na utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów oraz – poprzez stałe poszerzanie kompetencji zespołu – zapewnienie im komfortu pracy i osiągnięcie sukcesów biznesowych.” – deklaruje Ostrowska.
Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Filologii Słowiańskiej na UW. Ukończyła także podyplomowe ogólnomagisterskie studia na Wydziale Zarządzania UW.
Jej pasją jest fotografia, a ulubionym kierunkiem turystycznym Chorwacja, gdzie może wykorzystywać swoją znajomość języka chorwackiego.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing