Karolina Ostrowska z Plej do San Markos

Karolina Ostrowska została szefową działu obsługi klienta w San Markos. Przez ostatnie 3 lata pracowała w agencji marketingu zintegrowanego Plej, w której pełniła funkcję Client Service Directora.
O autorze
1 min czytania 2016-09-15

Ostrowska z branżą marketingową związana jest od prawie 20 lat. Wcześniej współpracowała z agencjami Brand Support, Nano (Grupa PMPG) i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event, pracując dla takich firm i marek jak Play, H&M, HBO, Peugeot, Iveco, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover, Mennica Polska, Coty i wielu innych. 

„Wieloletnia praca z Klientami nauczyła mnie, że otwartość, a także słuchanie i szybkie reagowanie na potrzeby to fundamenty partnerskiej współpracy i relacji. 

Stawiać będę na utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów oraz – poprzez stałe poszerzanie kompetencji zespołu – zapewnienie im komfortu pracy i osiągnięcie sukcesów biznesowych.” – deklaruje Ostrowska. 

Jest absolwentką Wydziału Polonistyki Filologii Słowiańskiej na UW. Ukończyła także podyplomowe ogólnomagisterskie studia na Wydziale Zarządzania UW. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jej pasją jest fotografia, a ulubionym kierunkiem turystycznym Chorwacja, gdzie może wykorzystywać swoją znajomość języka chorwackiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing