TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kartki walentynkowe, które zwracają uwagę na przemoc w związkach

Kartki walentynkowe, które zwracają uwagę na przemoc w związkach
W ramach kampanii „Language of Love" organizacja charytatywna NO MORE oraz agencja MullenLowe UK przygotowały serię kartek walentynkowych zawierających sygnał ostrzegawczy dla osób w związku przemocowym.
O autorze
1 min czytania 2025-02-13

W ramach kampanii „Language of Love” organizacja charytatywna NO MORE, zajmująca się przemocą domową i seksualną oraz agencja MullenLowe UK zwracają uwagę na zachowania przemocowe w związkach.

W ramach akcji powstała seria kart podarunkowych, które zawierają wiadomości takie jak „Kocham cię na śmierć” i „Jesteś mój”. Komunikaty wydają się niewinne i zupełnie normalnie, ale każdy z nich może być również przerażający dla kogoś, kto żyje w związku pełnym przemocy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wzory kartek zostały opublikowane na profilach NO MORE w mediach społecznościowych. Wybrane wzory zostaną wykorzystane również na plakatach OOH w okresie poprzedzającym Walentynki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Chociaż Walentynki często są wypełnione wielkimi romantycznymi gestami, dla osób w niezdrowych związkach, miłość może być przeplatana kontrolą, groźbami i strachem. Dzięki kampanii mamy nadzieję zwiększyć świadomość przymusowej kontroli i zachęcić osoby dotknięte tym problemem do szukania wsparcia – mówi Pamela Zaballa, globalna dyrektor generalna NO MORE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Przemoc słowna jest bardzo często prekursorem przemocy fizycznej. Ale przemoc słowna przybiera wiele form – w tym język przymusu. W tym jednym dniu w roku, kiedy „język miłości” jest wszędzie, chcieliśmy pokazać, jak wygląda język przymusu i pomóc jak największej liczbie osób go rozpoznać – dodaje Nicky Bullard, dyrektor kreatywny w MullenLowe UK.

PS Kartki na Dzień Ojca pozbawione stereotypów