Talking Heads to agencja specjalizująca się w łączeniu marek z podcasterami oraz tworzeniu brandowych podcastów dla marek. To nowy touchpoint, który z roku na rok staje się coraz bardziej popularnym medium, a profesjonalizacja audycji na platformach streamingowych pokazuje, że tworzy się przestrzeń dla marketingu. Podcasterzy/podcasterki zdobywają coraz bardziej lojalne i zaangażowane publiczności, które są skłonne słuchać i zaufać ich rekomendacjom.
– W dobie wizualnych reklam w social media powstała pewna tęsknota za marketingiem, w którym słowo niesie za sobą ważną treść. Wierzę w to, że każda marka ma historię, którą warto opowiedzieć, choć nie wszyscy wiedzą, jak mówić, by inni chcieli słuchać. Podcast to idealne medium, w którym historia marki wybrzmi.
Zobacz również
Oprócz łączenia marek z twórcami, Talking Heads zajmuje się także tworzeniem podcastów dla brandów. Agencja pomaga markom w opracowaniu strategii, kreuje koncept i zamyka go w cykl podcastów. Zajmuje się proponowaniem prowadzących i gości, a także pisze konspekty rozmów. Współpracuje ze studiami dźwiękowymi, w których realizuje projekty z dbałością o najwyższą jakość produkcji, a także pomaga w dystrybucji materiału na platformach streamingowych.
Kasia Kulik podkreśla, że kluczem do sukcesu w świecie podcastów jest autentyczność i jakość treści. Dlatego Talking Heads Agency stawia na indywidualne podejście do każdego klienta, dostosowując strategię do jego potrzeb i oczekiwań. W cyfrowym świecie, gdzie uwaga odbiorców jest coraz bardziej podzielona, podcasty oferują unikalną możliwość nawiązania głębokiej relacji z odbiorcą, a agencja wychodzi naprzeciw markom, by w pełni wykorzystać ten potencjał. Talking Heads współpracuje zarówno z agencjami reklamowymi oraz PR, jak i bezpośrednio z Klientami, którzy chcieliby stworzyć audycję dla swojej marki lub ulokować produkt w podcaście.
Kasia Kulik przez ostatnie 12 lat związana z rynkiem reklamowym doświadczenie zdobywała w McCann Warsaw, DDB oraz agencji LVOV. Od 9 lat w swoim studiu produkcyjnym NEW ORDER WARSAW realizuje kampanie reklamowe dla największych marek lifestyle oraz z branży fashion. Pracowała m.in. z marką Reserved, Adidas, 4F, Kazar, Oceanic, Tymbark, Smyk, Tatuum.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing