Tegoroczna kampania świąteczna Coca-Cola przebiega pod hasłem „Podaruj radość #jakMikołaj”. Marka w tym roku sama stała się Mikołajem i zarówno swoim, jak i artystki fanom podarowała muzyczny prezent – efekt tej nietypowej i autorskiej współpracy.
Utwór „Coraz bliżej Święta” w roli ścieżki dźwiękowej świątecznych reklam Coca-Cola jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream”, wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland. Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej, wykonywana przez zespół Oberschlesien, grający industrial metal. Teraz zaproszenie Coca-Cola przyjęła Katarzyna Nosowska.
Zobacz również
Rok 2018 okazał się kolejnym przełomem w karierze NOSOWSKIEJ. Artystka dzięki wyjątkowemu poczuciu humoru zyskała rzeszę obserwatorów w mediach społecznościowych. Jej debiutancka książka „A ja żem jej powiedziała…” odniosła spektakularny sukces na rynku wydawniczym. Z kolei w październiku ukazał się bezpretensjonalny i osobisty album „BASTA”, za którego elektroniczne brzmienie odpowiada właśnie producent Michał „FOX” Król.
– Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi. Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją. Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów – to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość – powiedziała NOSOWSKA.
Nie bez powodu zdanie „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” jako ostatni wers piosenki świątecznej NOSOWSKA melorecytuje. Podczas tegorocznej kampanii Coca-Cola szczególnie zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Coraz bliżej Święta” w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej promowane będzie głównie w kanałach społecznościowych i digital: YouTube, Spotify, Facebook, Instagram.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za część produkcyjną odpowiada Propeller Film: Jarek Boliński i Małgorzata Kucharczyk, reżyserem klipu jest Bartek Prokopowicz. Za nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z wytwórnią Kayax odpowiada zespół MBA MediaCom.